Verzenden en retourneren: Helder en eenvoudig.

  • Wij rekenen GEEN standaard verzendkosten op bestellingen

  • Wij leveren niet onder Rembours.

  • Je kan zelf je gewenste leverdag aangeven bij het plaatsen van de bestelling.

Onze vervoerders bezorgen op werkdagen en tijdens kantooruren m.u.v. TPG Post. Er dient op die tijden iemand op het afleveradres aanwezig te zijn om de bestelling in ontvangst te kunnen nemen.

Indien je als doe-het-zelver of installateur een bestelling plaatst en overdag elders werkt kun je het pakket het beste op een adres laten afleveren waar tijdens kantooruren altijd iemand aanwezig is.

Omdat het afleveradres mag afwijken van het factuuradres kun je dit op het moment van plaatsing van uw bestelling aangeven bij het veld "Afleveradres". Indien er niemand aanwezig is op het afleveradres, dan kan de vervoerder het pakket helaas niet afleveren. Dit kan extra kosten tot gevolg hebben bij een herlevering. Wij verzenden met professionele vervoerders. Deze leveren niet buiten kantooruren.

Wij leveren geen bestellingen af op een postbusadres.

Bestellingen worden bezorgt binnen Nederland.

De levertijd van bestellingen kan variëren. E.a. is afhankelijk van het tijdstip van bestellen, de gekozen betaalmethode en de beschikbaarheid in ons magazijn. Je kan daarbij de volgende indicatie aanhouden:

  • Betaal je per vooruitbetaling vóór 17:00, dan kun je de bestelling vanaf de eerstvolgende dag in huis ontvangen.

  • Betaal je per overboeking duurt de betaalbevestiging gemiddeld 2 á 3 werkdagen. Vanaf moment dat je bestellingsstatus is veranderd naar “betaling geaccepteerd”, krijg je van ons een verzendklaar e-mail waarin je kan aangeven wanneer de bestelling in ontvangst genomen kan worden.

  • Wij kunnen op voor de afgesproken 'leverdag' geen exact tijdstip van levering afgegeven.

  • De bestelling kan worden geleverd door verschillende vervoerders, zoals DHL, DPD, GLS, UPS, TPG Post of eigen vervoer.

  • Buitenlandse bestellingen worden, mits per vooruitbetaling vóór 17:00, dezelfde dag door ons verzonden. Echter kennen buitenlandse bestellingen "vaak" een langere levertijd (gemiddeld 2-5 werkdagen).

Transport risico

Tot aan het moment van aflevering is CV Koning verantwoordelijk voor het transport. Het transport risico als zodanig wordt volledig door CV Koning gedragen. Dit betekent dat schade tijdens transport door CV Koning wordt vergoed en/of producten worden omgeruild, e.a. te bepalen door CV Koning en zoveel mogelijk in overeenstemming met de wensen van de afnemer. Bij aflevering van uw bestelling dient u deze te controleren op schade.
Voor (bijna) alle verzonden bestellingen dien je een afleverbon voor 'ontvangst in goede orde' te tekenen. Beschadigingen en/of manco's dienen aangetekend te worden op de afleverbon. Schade reclamaties kunnen tot 2 dagen na ontvangst van je goederen worden ingediend waarna CV Koning zal zorg dragen voor een passende oplossing. Later gemelde schade reclamaties kunnen niet worden gehonoreerd.


Retourneren van producten.

Voordat je een product naar ons terugzendt, dien je allereerst (altijd) een retour aanvraag in te dienen. (Retour Magazijn Autorisatie). Hiervoor kan je telefonisch of per e-mail contact met ons opnemen. Je kan producten pas retour zenden na ontvangst van een Retour Magazijn Autorisatie. Deze procedure is belangrijk zodoende wij de retourzending snel kunnen administreren en afhandelen. Zonder deze autorisatie behouden wij ons het recht een retourzending te weigeren.

Bij het retourneren van producten dien je de volgende regels in acht te nemen:

Alle producten dienen in degelijke verpakking met alle toebehoren te worden teruggezonden. Je bent zelf verantwoordelijk voor eventuele schade of vermissing tijdens het transport naar ons. Voor niet-correct verpakte producten wordt minimaal €35,00 excl. BTW aan her- verpakkingskosten in rekening gebracht.

Houdt rekening met het volgende;
- Je dient het pakket aan de buitenkant duidelijk te voorzien van uw gegevens en RMA-nummer .
- Je dient een kopie van de factuur mee te zenden.
- Je dient de verzend- en verzekeringskosten te betalen.
- Indien een klacht/storingsmelding niet terecht blijkt te zijn, worden verzend- en onderzoekskosten, €50,00 exclusief BTW in rekening gebracht.

Na ontvangst van de product zenden wij je een ontvangstbevestiging per e-mail en wordt je geïnformeerd over de status van de afhandeling.