Voor CV Koning is het belangrijk u zo duidelijk mogelijk te informeren omtrent onze werkwijze. Dit betekend dat het van belang is dat u niet alleen weet wat onze voorwaarden zijn, maar dat u ook weet hoe u kunt bestellen, hoe wij omgaan met u gegevens, wat u van ons mag verwachten, dat u weet hoe wij omgaan met service aanvragen, de afhandeling van bestellingen en nog veel meer. Kortom, hele belangrijke punten voor u als consument en/of zakelijke afnemer.

Online Bestellen

  • U kunt via onze website heel gemakkelijk bestellen. De website bevat aan de bovenzijde een categorie overzicht die begint met de hoofdcategorieën. Als u een hoofdcategorie selecteert kunnen er direct producten getoond worden, maar indien van toepassing, kunnen er ook subcategorieën getoond worden. Onze doelstelling is dat u zo eenvoudig mogelijk door onze categorieën navigeert om zo snel en efficiënt mogelijk het product van uw keuze te kunnen bereiken.

  • Als u het product van u keuze gevonden heeft, kunt u dit eenvoudig bestellen. U klikt op het product van u keuze. Dit kan door de afbeelding te selecteren, de knop 'bekijken' te selecteren of door de koptekst van het product te selecteren. De koptekst is de dik gedrukte tekst in groot lettertype. Nu u het product geselecteerd heeft verschijnen de product details en de mogelijkheid om het product in uw virtuele winkelmandje te plaatsen. Dit kunt u doen door de knop 'in winkelmand' te selecteren. Standaard staat het besteld aantal op "1". Als u wilt kunt u het aantal verhogen doo de plus en min knop in uw digitale winkelmand te selecteren. Als het aantal producten klopt, selecteert u de knop 'volgende' om uw bestelling af te ronden, of u selecteert de knop "ga door met winkelen", om verder te winkelen in onze shop.


Afrekenen en Verzend mogelijkheden

  • Bent u al klant bij ons, dan hoeft u geen klant gegevens in te voeren. Op basis van u e-mailadres en door u zelf gekozen wachtwoord kunt u direct inloggen en de winkelwagen procedure vervolgen. U bent nu bij Stap 1.

  • Bent u nog geen klant bij ons, dan vragen wij u enkele essentiële gegevens in te voeren ten behoeve van het kunnen afhandelen van uw bestelling. Deze pagina spreekt voor zich, alle met een sterretje gemarkeerde velden zijn verplicht in te vullen velden.

  • De informatie die u ons beschikbaar stelt wordt uitermate vertrouwelijk behandeld en niet misbruikt. Een uitgebreide verklaring over ons beleid hiervoor treft u aan in onze "privacyverklaring".

Nu u gegevens zijn ingevoerd klikt u op "verstuur" en ontvangt u hiervan een bevestiging via email, en kunt nu de afhandeling van u bestelling vervolgen door uw e-mailadres in te voeren in combinatie met het door u zelf gekozen wachtwoord en de knop "verder" te selecteren. U bent nu bij Stap 1.

  • Stap 1 - De verzend informatie wordt getoond. Hier wordt het afleveradres getoond hetgeen u nog kunt wijzigen door de knop "Wijzig uw adres" te selecteren. Is het adres juist en/of gewijzigd, dan kunt u een verzendmethode selecteren. Dit kan zijn "standaard verzending" (staat standaard geselecteerd), of "afhalen winkel". Bij afhalen in onze winkel kunt u met Pin, Credit Card, of contant betalen. Ook is het mogelijk extra opmerking te plaatsen met betrekking tot u bestelling. Als alles juist is geselecteerd of ingevuld selecteert u de knop "vervolg afrekenen".

  • Stap 2 - Betaalgegevens. Hier krijgt u een overzicht te zien van het factuuradres, totale waarde van uw bestelling en heeft u de mogelijkheid eventuele kortingsbonnen en/of waardebonnen te claimen. Ook in dit scherm kunt u weer speciale instructie voor onze medewerkers achterlaten. Belangrijk is dat u hier ook een betaalmethode selecteert. U kunt kiezen uit ;

    - Sisow : U wordt door gelinkt naar onze partner voor het veilig afhandelen (secure link https) van uw betaalkeuze iDeal, Diverse soorten
    buitenlandse betaalmethodes, eenmalige machtiging en/of bankoverschrijving.

    - Paypal : Heeft u een PayPal account, dan kunt u dit gebruiken om op basis van een PayPal transactie u bestelling te voldoen.

  • Als u de keuze heeft gemaakt selecteert u de knop "Vervolg afrekenen"

  • Stap 3 - In Stap 3 krijgt u nogmaals een volledig overzicht van uw bestelling en de mogelijkheid om wijzigingen te maken. Als alle informatie in dit scherm juist is, selecteert u de knop "bevestig bestelling".
  • Indien u gekozen heeft voor een online betaalmethode zoals iDeal, Creditcard of Paypal, wordt u naar een secure betaalpagina gebracht waar u de betaling kunt uitvoeren. Na betaling wordt u de bedankpagina getoond en ontvangt u een persoonlijke email bericht met de bevestiging van u bestelling.


Afhandeling bestelling en levering

U heeft besteld en de bevestiging hiervan is per email aan u verzonden. Hierin staat alle relevante informatie van uw bestelling inclusief een link die u kunt volgen waarmee u de status van u bestelling kunt inzien. Zodra de bestelling door ons is ontvangen nemen wij persoonlijk contact met u op. Dit gebeurt middels een telefoontje. Mocht dit niet lukken, sturen wij u een email met het verzoek contact met ons op te nemen. Tijdens het persoonlijk contact nemen we de bestelling met u door. Indien van toepassing kan de order op dit moment nog aangepast worden. Als de bestelling verder in orde is maken we met u een afspraak voor afhalen of levering. Deze afspraak bevestigen wij u via e-mail.

Garantie & Service

CV Koning garandeert de kwaliteit van haar producten. Omdat wij uitsluitend A-merken vertegenwoordigen zijn alle door ons geleverde producten voorzien van uitstekende garantie voorwaarden. Mocht er onverhoopt toch een probleem zijn waardoor u aanspraak wilt maken op garantie staan wij voor u klaar. Onze service medewerkers zullen op basis van hun kennis en ervaring eerst proberen het probleem telefonisch met u te bespreken en/of te verhelpen. Vaak lukt dit dankzij onze installatie technische ervaring. Mocht dit niet lukken, dan zullen wij de situatie escaleren. Dit wil zeggen dat wij in samenspraak met de fabrikant of importeur de product voor u zullen omruilen. Omdat wij officieel Dealer zijn van alle door ons gevoerde producten zijn wij in staat om garantie kwesties snel en adequaat op te lossen.

CV Koning staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften.

Consument kan altijd aanspraak maken op garantie. Voor de beoordeling hiervan stuurt CV Koning de klant niet door naar Fabrikant of Importeur. Indien de garantie aanvraag wordt gehonoreerd kan de consument de producten bij CV Koning inleveren waarna de garantie wordt afgehandeld.

Voor een garantie aanvraag kunt u direct telefonisch contact met ons opnemen, of u stuurt ons een e-mail. Elke garantie aanvraag krijgt binnen maximaal 2 werkdagen opvolging en wordt bevestigd per email.

- Klein elektronische producten kennen een minimale garantie termijn van 1 Jaar (thermostaten, servo's e.d.)
- Radiatoren (outlet 1 jaar mits anders vermeld) kennen een minimale garantie termijn van 5 Jaar tot Maximaal 15 Jaar
- CV-ketels minimaal 2 jaar op onderdelen en arbeidsloon, 10 tot 15 Jaar op de warmtewisselaar afhankelijk van het merk


Afkoelingsperiode & retouren

CV Koning doet niet moeilijk over retouren. Wat voor ons belangrijk is, is dat het product onbeschadigd en volledig (complete staat) aan ons wordt aangeboden. Hebt u achteraf spijt van de aankoop dan krijgt u van ons 7 werkdagen na levering de tijd om uw aankoop ongedaan te maken. Hebt u materialen over (bijvoorbeeld installatie materiaal), dan hebt u 7 werkdagen de tijd om deze voor een retourprocedure aan te melden. Het enige dat wij u vragen is de goederen netjes aan te bieden, en hiervoor onze RMA procedure te volgen. De RMA procedure staat voor Retour Magazijn Autorisatie en zorgt ervoor dat uw retourzending niet zoek raakt en van te voren bij ons bekend is.

Annuleren

Wij rekenen geen annuleringskosten.


Klacht afhandeling

Klachten kunt u schriftelijk melden door het sturen van een klachtenbrief aan ons adres CV Koning ,Wouwseweg 23A, te Halsteren of, door ons een email te sturen met onderwerp 'klacht'. Natuurlijk mogen klachten ook telefonisch gemeld worden, maar bij voorkeur zoals bovenstaand beschreven zodoende misverstanden voorkomen worden.
Onze responstijd op klachten bedraagt maximaal 2 werkdagen. U ontvangt altijd een bevestiging van u klachtmelding per brief of per post, maximaal binnen 2 werkdagen.

Vermeld altijd:
- Naam
- Telefoonnummer
- Order- en/of factuurnummer
- Email adres
- Duidelijke omschrijving

Creditering / Geld terug

Onze maximale termijn voor het crediteren van aankoopbedragen betreft 30 dagen. CV Koning streeft ernaar zo snel mogelijk uw creditering te verwerken waardoor crediteringen doorgaans binnen 2 weken verwerkt zijn.