Wat is jullie levertijd?

Al onze producten worden uit voorraad geleverd. Dit houdt in dat elke geplaatste bestelling op werkdagen voor 17:00 de eerstvolgende werkdag bij je aangeboden kan worden. Je kunt hierbij zelf op de bestelpagina een gewenste dag uitkiezen.

Betaal ik verzend- of andere kosten?

Nee, al onze prijzen zijn inclusief Btw. en inclusief (gratis) verzending. Er komen dan ook geen order/afhandeling- of verzendkosten bovenop het bedrag.

Kan ik bij jullie afhalen?

Nee, al onze producten worden vanuit professionele distributiecentra en vervoerder verzonden. Hierdoor kunnen wij een snelle levering en optimale voorraad garanderen. Dit houdt echter wel in dat wij geen "live" winkel hebben waar men kan afhalen.

Hoe zit het met garantie?

Bij elk product staat aangegeven wat de garantieperiode hiervan is. Mocht er binnen deze periode een mankement ontstaan welke binnen de garantie valt kun je bij ons terecht. We vragen je dan om het probleem en een kopie van de factuur naar ons te sturen via de e-mail. Vervolgens zullen wij dit overleggen bij de fabrikant/importeur en er voor zorgen dat er op korte termijn een vervanging zal plaatsvinden.

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen? 

Na het aanmaken van je account kun je inloggen via de inlogknop rechts bovenin de website. Bij het kopje "mijn adressen" kan je adressen toevoegen, wijzigen en verwijderen. Onder het kopje "Mijn persoonlijke gegevens" kun je je e-mailadres en wachtwoord wijzigen.

Hoe kan ik mijn facturen inzien? 

Na het plaatsen van je bestelling krijg je altijd bij de betaalbevestiging een kopie factuur op de e-mail. Deze factuur kan je tevens terugvinden in je account onder het kopje "Mijn bestellingen". Houdt er rekening mee dat dit alleen kan als je een account hebt aangemaakt, en niet als je als gast hebt afgerekend.

Ik heb perongeluk het verkeerde besteld, wat nu? 

Bij het bestellen van een verkeerd product kan je een retouraanvraag (RMA) indienen. Je moet hierbij rekening houden dat deze aanvraag wel binnen de voorwaarden valt. Meer informatie over retourneren vind je op deze pagina.

Hoe weet ik of mijn gekozen thermostaat werkt op mijn ketel? 

Bij elk product wordt op de productpagina stilgestaan bij de compatibiliteit van het product. Mocht je het overhoops toch niet zeker weten kun je ten alle tijden vrijblijvend contact met ons opnemen.